Henkilöstöhallinta & rekrytointi
Palkkahallinnon HR-asiantuntija
Onko sinulla kokemusta palkanlaskennasta ja laskutuksesta? Hahmotatko helposti kokonaisuuksia ja pidät langat käsissäsi kiireessäkin? Tunnetko työlainsäädäntöä ja osaat tulkita työehtosopimuksia?
Me ValtaGroupilla etsimme tiimiimme
palkkahallinnon HR-asiantuntijaa!
Työsuhde voi olla joko osa-aikainen tai kokoaikainen – riippuen osaamisestasi ja kiinnostuksestasi. Jos sinulla on vahvaa osaamista palkkahallinnosta, voit työskennellä osa-aikaisesti 2–3 päivänä viikossa. Jos taas hallitset lisäksi markkinointia, erityisesti somesisällön suunnittelua ja toteutusta, tarjoamme kokoaikaisen tehtävän. Työ alkaa elokuussa 2025 tai viimeistään syyskuussa.
Päivittäisiin tehtäviisi kuuluu vuokratyöntekijöidemme tuntikirjausten tarkastus, palkanlaskenta ja laskutus LikeIT Solution -järjestelmällä, sekä myynti- ja ostoreskontran hoito. Vastaat myös laskujen tiliöinnistä, työsuhdeasioista ja työehtosopimusten tulkinnoista. Teet työsopimuksia, käsittelet lomia ja sairauspoissaoloja, sekä toimit LikeIT-ohjelman pääkäyttäjänä. Lisäksi osallistut monipuolisesti vuokratyöntekijöiden HR-asioiden hoitamiseen.
Etsimme henkilöä, jolla on tehtävään soveltuva koulutus ja työkokemusta palkanlaskennan parista. Arvostamme työehtosopimusten ja työlainsäädännön tuntemusta, täsmällisyyttä ja asiakaspalveluhenkisyyttä. LikeIT-ohjelman osaaminen on tässä tehtävässä välttämätöntä.
Mikäli sinulla on myös markkinointiosaamista – erityisesti Metan kanavien hyödyntämisestä, sisällöntuotannosta Instagramiin ja LinkedIniin sekä visuaalisten brändimateriaalien suunnittelusta – se katsotaan vahvaksi eduksi. Pystyt silloin ottamaan laajemman roolin ja työskentelemään täysipäiväisesti osana myös markkinointitiimiämme.
Odotamme tulevalta tiimiläiseltämme:
- Tehtävään soveltuvaa koulutusta ja työkokemusta palkanlaskennasta
- Työehtosopimusten ja työlainsäädännön tuntemusta
- Asiakaspalveluhenkisyyttä ja oma-aloitteisuutta
- Tarkkuutta ja huolellisuutta
- Sujuvaa suomen kielen taitoa
- LikeIT-järjestelmän tuntemus on ehdoton edellytys!
Eduksesi katsomme erityisesti, jos sinulla on kokemusta myös markkinoinnista, kuten esimerkiksi:
- Somemarkkinointi (erityisesti Metan kanavat: Instagram & Facebook)
- Brändi-ilmeen mukaisen sisällön suunnittelu someen sekä viestinnällisiin ja kaupallisiin tarkoituksiin (esim. Canvan avulla)
- Materiaalien julkaiseminen valituissa kanavissa (Instagram, LinkedIn)
- WordPress-pohjaisen sivuston ylläpito (kuvien ja tekstien muokkaus)
Millainen työpaikka sinua odottaa?
Saat itsenäisen työtehtävän, jossa on mahdollisuus oman osaamisen kehittämiseen vastuullisten tehtävien parissa. Pääset työskentelemään tyylikkäisiin työtiloihin Tampereen keskustaan, Technopolis Asemakeskukseen. Saat käyttöösi modernit työvälineet, asiantuntevan tiimin tuen sekä jatkuvasti kehittyvän aktiivisen brändin.
Työaika sijoittuu arkipäiviin klo 8-16 välille. Tehtävässä on mahdollisuus työskennellä hybridimallin mukaisesti perehdytysjakson jälkeen. Palkkaus määräytyy osaamisesi ja kokemuksesi mukaan (kokoaikaisessa tehtävässä palkka sijoittuu 2400-3000e/kk välille) ja lisäksi saat käyttöösi monipuolisen etupaketin.
Mitä seuraavaksi?
Hakuaika 6.-22.6.2025.
Aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuaikana! Ensimmäiset haastattelut järjestetään viikolla 27 ja pyrimme tekemään päätökset viimeistään heinäkuun puoliväliin mennessä.
Jätä hakemuksesi pikimmiten osoitteessa www.valtagroup.fi. Mikäli haluat lisätietoja haun tiimoilta, voit olla yhteydessä tulevaan esihenkilöösi, Hannele Könnömäkeen:
Hannele Könnömäki, p. 044 033 9993 tai hannele.konnomaki@valtagroup.fi.